Contul meu

Plata si Livrarea

Toate preturile sunt finale si  includ TVA, societatea BMC OUDOOR FUN SRL fiind platitoare de TVA.

Orice comanda plasata prin intermediul site-ului Piny.ro are valuare contractuala in limita stocului disponibil si dupa ce a fost confirmata de catre magazin.

Livrarea produselor se face prin curierat rapid. Costul transportului per comanda este de 25 lei,  iar pentru comenzi mai mari de 250 Ron, transportul este gratuit. Livrarea se va realiza in intervalul 24-72 de ore de la confirmarea comenzii, luni - vineri, sambata in intervalul 9-13 si la cererea clientului si a posibilitatii de livrare a curierului, exceptand duminica si sarbatorile legale. In cazuri exceptionale, daca produsul comandat nu se afla in stoc in momentul comenzii, veti fi anuntat de operatorii Piny in legatura cu data posibila de livrare.

Pentru localitatile aflate in afara retelei de curierat livrarea se face contra unei taxe suplimentare  in functie de adresa de livrare. In acest caz taxa suplimentara se aplica indiferent de valoarea comenzii.

BMC OUTDOOR FUN isi rezerva dreptul de a refuza comenzile a caror livrare s-ar face la o distanta mai mare de 30 km de cel mai apropiat centru al firmelor de curierat colaboratoare, respectiv Fan Courier si DPD

Inainte de a comanda un produs, verificati daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care reintra in stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule. Comenzile se onoreaza in limita stocului disponibil.

Preţul fictiv şi preţul derizoriu (Cf. Art.1665 din Codul Civil) 

(1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit. 

(2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare

 Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.

Nu se fac livrari in afara Romaniei.

 Returul produselor

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.Piny.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care l-ati primit. Returnarea se poate face numai daca produsul este returnat in aceleasi conditii in care a fost primit, fara semne de uzura sau consum, inclusiv accesoriile aferente, respectiv acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura, lipsuri de nici un fel sau atingeri formei si starii initiale de la livrare. Denuntarea de contract se face numai in scris (email/formularul de comanda).

Exceptii

In conformitate cu Legea nr 449/12 noiembrie 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora Publicate in Monitorul Official, partea 1 nr 812 din 18 noiembrie 2003 in vigoare de la 1 ianuarie 2007, potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor Art. 16- Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta urmatoarele:

- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

 Informatii privind exercitarea dreptului de retragere

Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.

Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin completarea formularului de pe site catre Piny.ro (BMC OUDOOR FUN SRL.).

 Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastra ca si cost al produsului, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare prin transfer bancar intr-un cont bancar indicat de dvs. in scris; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

Expediati produsele la adresa depozitului de la care au fost expediate, adresa pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

 Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite completat doar daca doriti sa va retrageti din contract, completand online pagina de retur.

 Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

 Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014

"(1) Profesionistul (BMC OUDOOR FUN SRL.) ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.

(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."

 Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014

"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]

(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).

(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."

 Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici.

 Produsele returnate vor fi trimise la aceeasi adresa de la care s-a facut expedierea, chiar daca aceasta nu coincide cu adresa sediului social sau a punctului de lucru BMC OUDOOR FUN SRL., adresa care va fi comunicata de catre reprezentatul magazinului in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele pot fi expediate direct din depozitele furnizorilor catre client si se vor intoarce retur prin curier la adresele respective. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de reprezentatul magazinului, altfel nu vor fi receptionate si se vor intoarce retur la expeditor.